Najczęściej zadawane pytania:
Masz jeszcze pytania? Zapraszam do kontaktu ;)
1. Czy rejestracja jest całkowicie bezpłatna?
Tak, rejestracja jest bez jakichkolwiek kosztów. Nie trzeba kupować żadnych pakietów startowych. Wszystkie materiały na start dostaniesz ode mnie za darmo.
2. Skąd mogę wziąć numer personalny?
Po rejestracji konta przyjdzie do Ciebie na adres mailowy. Jeśli nie przyszedł daj mi znać, pomogę Ci.
3. Nie mogę się zalogować.
Jeśli wprowadzasz dobre dane i nie masz naciśniętego klawisza Caps Lock na klawiaturze, to być może Twoje konto wygasło. Zadzwoń do mnie pod nr: 609248740, a pomogę Ci je odświeżyć, oczywiście nadal bez żadnych zobowiązań i opłat :)
4. Jakie rabaty oraz rodzaje i koszty dostawy obowiązują w Klubie Avon?
Zajrzyj do zakładki "konsultantka" na górze strony, znajdziesz tam wykres z informacją od jakich wartości zamówienia, jakie
obowiązują rabaty oraz tabelkę ze wszystkimi rodzajami dostawy i ich cenami. Pamiętaj, że za pobranie doliczana jest opłata 1zł.
5. Zapomniałam hasła, co teraz?
Spokojnie, strona logowania Klubu Avon na bardzo prosty sposób na odzyskanie hasła. Musisz tylko być pewna, że dane
kontaktowe w systemie są aktualne. Pod polem do logowania kliknij "Nie pamiętam hasła", a następnie wpisz swój nr personalny
i zaznacz czy chcesz otrzymać hasło na e- maila czy sms. Zdecydowanie lepszą opcją jest sms, gdyż e- mail czasem trafia do
innego folderu niż odebrane i trzeba go znaleźć. Jeśli to nie działa, być może Twoje konto wygasło. Zadzwoń do mnie pod nr:
609248740, a pomogę Ci je odświeżyć, oczywiście nadal bez żadnych zobowiązań i opłat :)
6. Co zrobić by dostać walizkę i kuferek Wittchen za 4,99zł?
Zestaw Wittchen dostaniesz jeśli założysz nowe konto w Klubie Avon w zakładce rejestracja na tej stronie i spełnisz warunki
programu, tzn. przez 3 pierwsze katalogi będziesz składać zamówienia na min. 200 zł, a przez 3 kolejne na min. 400 zł (liczy się
suma wszystkich zamówień z danego katalogu). Nie udało Ci się spełnić warunku tych kwot? Być może jeszcze nic straconego. kontaktuj się ze mną, może będę w stanie pomóc.
7. Czy muszę zamawiać w każdym katalogu lub na określone kwoty?
Nie, zamawiasz kiedy chcesz i na jakie kwoty chcesz. Pamiętaj tylko, że od 200zł zamówienia masz większy rabat i tańszą
dostawę, więc po prostu bardziej się to opłaca.
8. Czy mogę zrezygnować w każdej chwili?
Oczywiście, rejestracja w Klubie Avon do niczego nie zobowiązuje, więc jeśli chcesz zrezygnować po prostu to robisz, bez
żadnych opłat. Napisz tylko wiadomość do mnie i to wystarczy.
9. Co to jest program PiN?
PiN to skrót od Punkty i Nagrody. Jak sama nazwa wskazuje, jest to program, w którym osoby posiadające konto w Klubie Avon
otrzymują punkty za zamówienia. Potem te punkty są wymieniane na nagrody, np. kosmetyki Avon, sprzęt domowy, biżuteria firmy
Yes lub Apart.
10. Czy mogę zwrócić zamówiony produkt?
Oczywiście. Avon daje gwarancję 100% na każdy zakupiony produkt. Możesz go nawet wypróbować!! W żadnym innym sklepie
nie ma takiej możliwości! Warunki jakie trzeba spełnić to: zużycie mniejsze niż 25% i termin zwrotu nie później niż 3 miesiące od
dnia wystawienia faktury.